The Elder Scrolls: Online vs ostatní online hry
The Elder Scrolls V: Skyrim
Uvidíte více ze světa
Nebyli jste nikdy zvědaví jak vypadá domovina Argoniánů, nebo jaké je to chodit Daggerfallem v moderním grafickém enginu? The Elder Scrolls Online obsahuje každou provincii Tamrielu, takže můžete prozkoumat lokace, ve kterých jste dosud četli jen v knihách.
Lore
The Elder Scrolls má ohromný příběh v pozadí, a TES: Online míří ještě dál. Zenimax Online pracují ruku v ruce s Bethesda Game Studios aby udělali Tamriel druhé éry věrohodný.
Najdete dobrodružství kdekoliv chcete
Není to právě ta věc, o které série TES je? Hra za Cech Mágů zahrnuje hledání prastarých textů a táhne se skrze celou hru. Dungeony, ruiny, jeskyně a další místa naplněná dobrodružstvím jsou po celém světě, takže cestování po Black Marshi není záležitostí grindodování obřích brouků pro zkušenosti. Je to o lovu na ztracené atrefakty prastaré Argoniánské civilizace, i když vám žádné NPC nedalo takový úkol.
Touchstones (něco jako klasické, staré známé věci)
Deadričtí princové, hvězdná znamené, Cechy, a plno dalších elementů které hráči silně propojeni s příběhem hry považují za nedílnou součást hry. Některé věci, jako ubytování hráčů nejsou součástí hry díky obtížnosti implementace v MMO prostředí, ale Zenimax dává do hry vše, co dává smysl.
-
-
World of Warcraft
Pracování s ostatními hráči
Design WoW světa předpokládá, že budete všude běhat sami, kromě elitních questů a skupinových dungeonů. Zenimax jde jinou cestou, která předpokládá, že pomáhat někomu se vždy nějak vyplatí. pro příklad, ve hře není „tagging“ (věc, která zajistí, že když seknete do nestvůry, tak je vaše a ať umře jakýmkolikv způsobem, vy dostanete zkušenosti a odměnu) takže oba hráči dostanou odměnu, když někoho společně zabijí.
Ten starý krásný Blackrock Depths pocit (nejslavnější classic WoW dongeon, na který vzpomínají především Oldschool hráči)
Blackrock Depths je často zmiňován jako oblíbený dungeon oldschool hráčů WoW pro pocit objevování obrovského, nepřátelského města místo probíjení se nekonečnými koridory. The Elder Scrolls Online veřejné dugngeony, pokud Zenimax něco nepokazí, by měly oživit to, co dělalo Blackrock Depths speciální.
Neinstancované bitvy
Pamatujete si na staré dobré dny otevřeného boje v Hillsbrad Foothills, jak se velké skupiny hráčů bily mezi Tarren Millem a Southshore? to samé se bude dít v provincii Cyrodiil. Engine bude schopný udržet 200 hráčů na obrazovce bez jakýchkoliv lagů a Zenimax má plány na navýšení tohoto čísla. Zapomeňte na vraždění malých levelů, protože každý bdue autmaticky povýšen na maximální level v Cyrodiilu. A nacházejí se tam věci, které zabíjet, je jen chudáci Questgiveři. Například zdi kolem pevností, které můžete zničit trebuchetem.
Známý, ale inovovaný Combat systém
Elder Scrolls Online má klasické zaměřování a hotbary, ale s několika změnami. Limitují počet skillů (v současné době 6), které můžete používat, nicméně každá z abilit je úžasná a můžete je kombinovat s ostatními. Přídavek je stamina na blokování, sprintování, přerušování, … Tohle by mělo dramaticky zvýšit hloubku zážitku z boje.
-
-
Star Wars: The Old Republic
Více a lépe namluvený příběh
Chce se snad někdo vrátit mezi hromady textu, když Bioware vypalo dabovaný SW: TOR? Ne! A proto je The Elder Scrolls Online plně namluvený.
Pracování s ostatními hráči
Mimo Flashpointy, kooperace s ostatními hráči je v SW: TOR Velmi složitá a limitovaná. To nebude případ TES:O
Dynamický souboj ve velkých skupinách
SW: TOR udělala skvělou práci se souboji v sólo příběhu hry, a TES:O tento zvyk hrdě následuje. Souboje v příběhu každého hráče zahrnují souboje proti až třem nepořátelům najednou, a nepřítelé spolupracují velice inteligentně (například jeden rozleje olej, a druhý jej zapálí).
-
-
Rift
Události (Eventy)
Rifty v Riftu jsou úžasné a Zenimax udělá podobné věci. Například Cech Bojovníků bude ničit tzv. Dark Anchors, které by měli mít odobné efekty – spawn řady nepřátel v území, kam dopadnou.
Technická kompetence
Rift vyšel se skvělou mírou stability, a The Elder Scrolls Online plánuje tu samou věc.
-
-
Tohle je jen pár elementů The Elder Scrolls Online. Fanoušci sice mají spoustu dalších otázek, na které by měli znát odpověď, například jak bude Cech zlodějů a Temné Bratrstvo fungovat v MMO a jak plánuje Zenimax udělat interaktivitu prostředí, která v TES existuje od dob Morrowindu. Nicméně, psát, že to bude „jen další MMO“ a „WoW s Daedrami“ je čirý nesmysl.